Nexus Clinic Pusat Rawatan Kecantikan

Nexus Clinic Pusat Rawatan Kecantikan

Hai korang .. masih ingat lagi tak Dkna dapat hadiah paing berharga di Nexus Clinic tempoh hari? Ok.. kita imbas kembali apa yang berlaku tempoh hari. 

Nexus Clinic merupakan salah satu cawangan Klinik Mediviron. Antara perkhidmatan yang disediakan di Nexus Clinic ialah :

  • Zeltic CoolSculpting
  • Keremajaan kulit (Rejuvenation)
  • Weight Loss Programme
  • Hair Removal
  • Pigmentation/ Acne Scar
  • Anti-Agieng Treatments

Ramai blogger yang datang tau. Meriah dengan tema “gold / yellow”. Ok, penerangan oleh Dr Jasmine dimulakan terlebih dahulu mengenai Nexus Clinic. Ia telah beroperasi mulai tahun 2001 lagi. Dah lama tau.

Kemudian kami di bawa menjelajah setiap penjuru di dalam Nexus Clinic. Kami diberi penerangan mengenai peralatan yang digunaka untuk rawatan di sini. Kesemua peralatan ni adalah yang paling canggih dala bidang kecantikan.

Selesai sesi tersebut, ada game yang seronok sangat. Cari hadiah tersembunyi. Haaa.. lebih kurang 10 hadiah yang disembunyikan, siapa yang jumpa akan jadi hak milik mereka.

Kemudian tiba pula masanya untuk kami saksikan secara langsung rawatan untuk untuk membuang lemak dibahagian perut. Rawatan ni tidak memerlukan pembedahan dan hanya dalam tempoh 1 jam jer akan menampakan hasilnya.

Acara terakhir pula cabutan bertuah. Wah ! tak sangka betul dapat hadiah rawatan laser secara percuma di Nexus Clinic. Korang boleh tengok video Dkna jalani rawatan ni kat sini [Rawatan Laser dari Nexus Clinic]. Kos bagi laser ni berjumlah RM 900.00 untuk satu sesi. Semasa rawatan ni, memang tak sakit pun. Jadi jangan risau yea, seperti kene gigit semut sikit-sikit jer lepas tu semua kembali normal. Muka tak merah ye. Lepas rawatan ni terus boleh sapu bedak kat muka.

Bagi korang yang utamakan kecantikan, boleh cuba rawatan kat Nexus Clinic. Pelbagai jenis rawatan yang disediakan di sini. Kalau nak lebih jimat, boleh ambil pakej bagi setiap rawatan dan harga berbaloi dengan kemudakan peralatan yang digunakan.
Terima kasih Nexus Clinic!
Untuk maklumat lanjut mengenai Nexus Clinic, boleh hubungi 03-2163 5699 atau emel ke contactus@mediviron-uoa.com
Nexus Clinic – Beauty, Aesthetic & Wellness
LG 10 Wisma UOA II
No. 21, Jalan Pinang,
50450 Kuala LumpurFacebook : www.facebook.com/NexusClinic

 

SUGGESTED VIDEOS:

Get A Free Consultation

Drop us a message and we will be more than happy to schedule you for a consultation with our esteemed doctors or alternatively we will send you a quick quote for the desired treatment.

Request A Skype Consultation

Need a quick face to face consultation but you’re just too far away? No problem! Provide us with your basic details and Skype ID and you will receive an invitation from us and we can proceed from there.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE